iPartments programske hiše IMAGINE software

Computer-aided facility management (CAFM)


Uporabljamo orodje iPartments - upravljanje nepremičnin. Proglam je namenjen celovitemu upravljanju stavb (stanovanjskih in poslovnih objektov, garaž ipd.), vsebuje več kot 60 šifrantov in pomožnih šifrantov ter omogoča vse opcije, potrebne za prerazdelitev stroškov, vodenje saldakontov kupcev in dobaviteljev, rezervnih in prostovoljnih skladov, depozitov s pripadajočimi obrestmi, obračun stalnih stroškov, obročno zaračunavanje stroškov in plačevanje dobaviteljem (obročno, v celoti ali po plačilih kupcev po 71. členu SZ-1), obračun vseh vrst najemnin, vodenje opominov, zamudnih obresti, pozitivnih obresti prostovoljnih skladov. Omogoča časovno vodene ključe delitve in obračunske podatke, časovno nastavljive klavzule na različnih nivojih, obračunavanje in avtomatizirano izgradnjo računov za lastne storitve (v povezavi s produktom Imagine iSelect) za komercialne razlike oz. odkupe terjatev dobaviteljev, avtomatizirano izdelavo poročil o upravnikovem delu itd.

Glavne operacije, ki jih produkt omogoča:

  • Obračun oz. prerazdelitev dobaviteljevih in lastnih faktur
  • eRačuni
  • Integriracije, uvozi, izvozi, prenosi podatkov
  • Vodenje rezervnih in prostovoljnih skladov
  • Vodenje števcev
  • Saldakonti kupcev
  • Opomini, obresti
  • Časovno določeni ključi delitve, obračunski podatki ter uporabniki in lastniki enot
  • Združevanje razdelilnikov, različne rekapitulacije
  • Vodenje zavarovanj
  • idr.

Prednosti:

  • avtomatiziranost vseh poslovnih funkcij,
  • enostavna priprava obračunov in razdelitve faktur,
  • pregledna povezava obračunov, saldakontov kupcev, saldakontov dobaviteljev in skladov,
  • kontrola obračunov z listo napak, kontrolna lista,
  • integriranost in povezave z različnimi partnerji in produkti,
  • pošiljanje eRačunov tako na UJP kot tudi ostalim podjetjem in fizičnim osebam, preko Imagine sistema imDocs,
  • integracija s sistemom BizBox, z GURS-om, podjetjem Izterjava, podjetjem Bisnode…,
  • povezljivost z večjimi dobavitelji (uvoz faktur od okoli 40 večjih dobaviteljev) in s tem možnost avtomatskega uvoza do cca 90% vseh računov ter s tem velik prihranek časa,
  • univerzalni modul za uvoz eRačunov vključno s sliko računa od kateregakoli dobavitelja,
  • več kot 750 različnih pregledov in izpisov, preglednic, grafičnih pregledov,
  • uporablja ga že okoli 90 upravnikov stavb, ki skupaj obvladujejo okoli tri četrtine vseh stavb v Sloveniji.
https://www.imagine.si/wp-content/uploads/2020/06/Imagine_logo_big_2020.png
Kontakt:
T. 08 20 576 20
upravnik@pinacea.si
OBVESTILA in NOVICE

  Več...



Certifikat odličnosti






Kontakt

Delovni čas

Povezave

     
Pinacea d.o.o.
Pisarna: Slamnikarska 18
1230 Domžale

T: +386 (0)8 20 576 20

e-mail: info@pinacea.si
Na voljo smo vam
Pon. - pet.: 8.00 - 16.00

Za nujne primere smo
dosegljivi 24/7 na gsm.
št. 051 631 601

Pravilnik o upravljanju
Stanovanjski zaklon
Stvarnopravni zakonik
Programi Imagine

 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies).  Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev  in delovanje vticnikov, ki omogocajo deljenje vsebin.
Ce boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke