Upravljanje nepremičnin

Facility management (FM)


upravljanje nepremičnin

V podjetju Pinacea upravljanje nepremičnin deluje tim zaposlenih z večletnimi izkušnjami na področju upravljanja (FACILITY MANAGEMENT) in vzdrževanja stavb (building maintenance). Zagotavljamo strokovnost in znanje, ki temelji predvsem na izkušnjah. Upravljamo poslovne stavbe, poslovno-trgovske centre, stanovanjske soseske ali samostojne večstanovanjske stavbe.

Kaj nudimo?

  • izdelamo pregledne razdelilnike obratovalnih stroškov za lastnike oz. uporabnike stavbe
  • svetujemo in kvalitetno zavarujemo poslovno oz. stanovanjsko stavbo ter hitro posredujemo pri reševanju škodnih primerov. Na račun dobrih poslovnih odnosov imajo etažni lastniki možnost ugodnejšega dodatnega zavarovanja nepremičnin
  • organiziramo sestanke in zbore lastnikov ter tesno sodeluje z ostalimi organi kot so nadzorni odbori. Namen sestankov je učinkovito in ažurno reševanje problematike. Na zborih etažnih lastnikov predstavjmamo finančna poročila, poročila o delu upravnika ter načrte vzdrževanja.
  • usklajujemo in izvršujemo sprejete sklepe lastnikov
  • izdelamo poročilo o upravnikovem delu in pripravimo plane vzdrževanja
  • zagotavljamo dosegljivost in organiziramo izvedbo nujnih vzdrževalnih del na skupnih delih in napravah. Za izredne primere zagotavljamo 24 urno dosegljivost in dežurno službo, ki deluje izven rednega delovnega časa.
  • organiziramo odpravo napak v garancijski dobi in nadziramo samo garancijsko odpravo napak
  • zbiramo, vodimo in posredujemo podatke o vaši nepremičnini in lastništvu
  • svetujemo po stanovanjskem zakonu

Poleg redenga upravljanja ponujamo še dodatne storitve

  • vodimo sredstva rezervnega sklada na ločenem transakcijskem računu, ki so namenjena kritju stroškov vzdrževanja stavbe,
  • izdelamo pogodbo o medsebojnih razmerjih za stanovanjsko hišo ali poslovno stavbo,
  • organiziramo izvedbo in nadzor nad večjimi vzdrževalnimi deli (večji servisni posegi, popravilo ali zamenjava zahtevnejših naprav na skupnih delih ipd.),
  • poleg klasične komunicije po e-pošti, telefonu, pošti, oglasne deske in preko spletne strani etažnim lastnikom omogočamo stalen dostop do informacij preko spletnega portala E-upravnik (iiPortal) - predvsem pa naš osnovni namen, da je komunikacija učinkovita. 

Informacijska podpora poslovanju in uporabnikom


Uporabljano sodobno in tehnološko napredno informacijsko opremo ter programske rešitve programske hiše Imagine, ki omogoča učikonovito podporo poslovanju in posledično preprost nadzor naročnikov (etžanih lastnikov) nad našim poslovanjem preko spletnega mesta iiPortal.

Nenehno vlagamo v sodobna orodja, ki nam omogočajo stalne izboljaše in kvaliteto naših storitev.

Upravljanje



Kontakt


Kontakt:
T. 08 20 576 20
upravnik@pinacea.si


Certifikat odličnosti








Kontakt

Delovni čas

Povezave

     
Pinacea d.o.o.
Pisarna: Slamnikarska 18
1230 Domžale

T: +386 (0)8 20 576 20

e-mail: info@pinacea.si
Na voljo smo vam
Pon. - pet.: 8:00 - 16:00

Za nujne primere smo
dosegljivi 24/7 na gsm.
št. 051 631 601

..:Pravilnik o upravljanju
..:Stanovanjski zaklon
..:Stvarnopravni zakonik
..:Pravilnik o načinu delitve stroškov...

 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies).  Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev  in delovanje vticnikov, ki omogocajo deljenje vsebin.
Ce boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke